Idag har jag påbörjat ett nytt projekt!

Jag har skrivit mycket om WOW-upplevelser och att människor skapar de exceptionella kundupplevelserna. Det stämmer fortfarande, MEN vi kan inte lita på det/dom som en garant för bra kundservice. Vi får helt enkelt se det som ett nödvändigt grädde på moset.


Påbörjade ett nytt projekt idag avseende att skapa en exceptionell kundupplevelse genom en hel besöksprocess. Det vore lätt att börja tala om wow upplevelser genom hela den processen, men det är betydligt osexigare än så. Att få processer, människor, teknik och operational excellence att fungera i samspel genom en lång besöksprocess är skitsvårt och, och, och heeeelt underbart roligt!

Min arbetshypotes är
–  Jobba ur besökarens perspektiv och bakåt
–  Differentiera, differentiera, differentiera
–  RIV SILOS
–  Dokumentera och kommunicera ett tydligt syfte

Jag lovar att berätta oavsett om det går åt helvete eller inte!

About Patrick Gilbert

Jag hjälper företag och människor att lyckas skapa exceptionella kundupplevelser, lönsamhet och effektivitet genom att utnyttja digitaliseringens möjligheter.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *