Hur är det med din underlivssvamp?

Du ger bort mycket i ditt liv. Du söker på Google om underlivssvamp och Google skickar tillbaka ett knippe svar, dessutom en annons om något som löser underlivssvamp.

Likt en bra kokain- cocktail får företag dig att berätta dina djupaste tankar. Alla dina ”likes” blir en välsmakande soppa (när  kloka data mining experter har rört om) för duktiga marknadsstrateger att vällustigt sluka.

Inte nödvändigtvis fel. Men jag hoppas att du värderar det du får tillbaka! Jag själv gör det inte. Jag handlar mycket kläder på nätet och jag får erbjudande om allt annat än varumärken som intresserar mig. Jag köper i stort sett allt på nätet och INGEN levererar en individualiserad kundupplevelse baserat på mina preferenser. VARFÖR skall jag då trada bort information om mig själv, om enda syftet är att skapa pushbaserad marknadskommunikation som bara stör?

About Patrick Gilbert

Jag hjälper företag och människor att lyckas skapa exceptionella kundupplevelser, lönsamhet och effektivitet genom att utnyttja digitaliseringens möjligheter.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *