Har tillsammans med min gode vän Lars Norrman ägnat helgen åt att via Vetabolaget föreläsa om kundupplevelse inom djursjukvården. Två spännande dagar med engagerade åhörare om hur man skall skapa en exceptionell kundupplevelse. Alternativet kunde varit en lunch ute med en kyld Sancerre…..
Det intressanta är att det största värdet uppstår inte i vad vi säger, visar eller förklarar. Det största värdet uppstår när vi kan facilitera ett klimat där vi adresserar frågor man kan diskutera med varandra. Dag 1 var det mycket kundtjänstpersonal med och det är intressant att se att det är en funktion i förändring!
Dag 2 var det kundupplevelse ur ett chef-perspektiv. Kreativa goda idéer, utmaningen är dock change management samt förmågan och kraften att kunna genomföra.
Ni gjorde ett fantastiskt jobb! SÅ mycket att jobba på! Du är jätte duktig! Tack!
Tack Katarina. Du är ju såååååå objektiv 😉