SJ levererar en fruktansvärt dålig kundupplevelse!

Har åkt tåg några gånger per vecka det senaste. INTE EN ENDA GÅNG har det gått smärtfritt. Jag vidhåller det jag skrivit om tidigare att personalen är i regel bra och tillmötesgående, men upplevelsen i övrigt suger. Konstanta förseningar, ständigt strul med Internet och trerättersmenyn som jag dristar mig att ta ibland påminner om någon form av institutionsmat! Åker oftast förstaklass på tåget för att kunna arbeta ostört och slippa sönderstressade småbarnsföräldrar som kämpar mellan ritblock och vällingflaskor. MEN jag gissar att SJ ändrat sin prisstrategi som gör att superbilliga biljetter finns i förstaklass, vilket gör att jag som kostymgubbe satt omgärdad av 6 emo-ungdommar som ägnade hela resan mellan Göeborg och Malmö med att testa ringsignaler.

AIR Runway 22

Tyvärr är jag livrädd för att flyga och försöker därför berusa mig före varje flight. Jag har dock inte sjunkigt så lågt att jag tar morgonflyget och festar med charterresenärerna i baren klockan 06.30 före boarding. Så arga gubben far sannolikt vidare med Statens fucking järnvägar.

About Patrick Gilbert

Jag hjälper företag och människor att lyckas skapa exceptionella kundupplevelser, lönsamhet och effektivitet genom att utnyttja digitaliseringens möjligheter.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *